Bananer og roser var de store drivarane då NorgesGruppen auka Fairtrade-salet med 40 prosent i 2014, heiter det i ei pressemelding frå NorgesGruppen. Illustrasjonsfoto: Frå NorgesGruppen si nettside.

Stor etterspørsel etter Go Eco-bananene og SPAR si beslutning om berre å selge Fairtrade-roser, er hovudårsakene til at Fairtrade-salet auka med 40 prosent i NorgesGruppens butikkar i fjor.

Til samanlikning var veksten på Fairtrade-produkt hos NorgesGruppen på 3 prosent frå 2012 til 2013.

Topp 5 Fairtrade-produkter NorgesGruppen 2014

1. Go Eco bananer

2. Farmers Coffee (filtermalt 250 g) 

3. Starbucks kaffe (Skinny Latte 220 ml)

4. Ben&Jerrys (Cookie Dough 500 ml)

5. Roser  (12 pk 40 cm)

Fairtrade hos butikkjedene

Ultra og Meny har det breiaste sortimentet av Fairtrade-produkt. Meny har størst omsetnad, mens Kiwi og SPAR har størst vekst når det gjeld Fairtrade.